Tyytyväiset asiakkaat

Paras palaute työstämme on tyytyväinen asiakas. Siksi asiakasarvo, asiakasymmärrys ja asiakaskokemus ovat kärjessä kaikessa tekemisessämme. Haluamme olla paras kumppani, joka tuntee asiakkaan nykytilan, tietää lähitulevaisuuden tarpeet ja visioi tulevaa.

Kuuntelemme asiakasta reitin jokaisessa vaiheessa, jotta voimme tuottaa merkittävää lisäarvoa ja luoda erinomaisia asiakaskokemuksia.

Tutkimme säännöllisesti asiakkuuksiamme ja keräämme palautetta toimintamme kehittämiseen. Vuoden 2019 asiakastyytyväisyyskyselymme mukaan vahvuuksiamme ovat asiantuntemus, palvelun tuoma lisäarvo liiketoiminnalle sekä laatu, luotettavuus ja joustavuus.

 

Asiakkaidemme antama yleisarvosana toiminnallemme oli 4,6 (asteikolla 1-5), ja lähes 70 % antoi parhaimman mahdollisen arvosanan. Tämä on erinomainen tulos, josta olemme hyvin kiitollisia ja ylpeitä.

NPS-lukumme 78 on huippuluokkaa

Erityisen ilahduttavaa on se, että asiakkaamme myös suosittelisivat palvelujamme muille lääkeyrityksille. Net Promoter Score eli NPS-mittarin avulla mitattu suositteluindeksimme on 78. Vertailutietoon suhteutettuna tulos on uskomattoman hyvä (luku 50 ja sitä korkeammat tulokset määritellään erinomaisiksi). NPS-luku kertoo, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi yrityksen palveluita muille ja antaa tärkeää tietoa siitä, kuinka tyytyväisiä asiakkaamme ovat.

Näin meistä sanotaan

Kiitos vastauksista

Lahjoitimme jokaisen kyselyyn vastanneen puolesta puuntaimia kehitysmaihin ja olemme nyt saaneet istutetuksi pienen metsikön.